Pitpitbebe Melissmoms Babybjörn çok önerdiler ama baktım fiystları baya yüksek geldi o yzden 2. El bakıyorum onlar da yüksekmiş 😀
Gulmrt Pitpitbebe babybjörn sanıldığı kadar ergonomik değil diye okumuştum bi yerde önerilmiyordu pek. Ergobaby düşünebilirsiniz ♥️