Ben sütümü sağıyorum az çıktığı için poşetliyemiyorum , mochi pompanın içinde dolaba koyuyorum ,dolapta başka kapta biriktiryorum . Yani mochi pompayla koyduğum soğuyunca diğer soğuk süte ekliyorum yenisini. Bardakta üstinü streçle kapatıyorum. Sütüm böyle bozulur mu ? Gece zaten veriyorum 1 gün duruyor yani o şeklde