Kaanefe_ şimdi bir kısım doktor diyor ki, anne sütü alan bebeğin ilk 6 ay su içmesine gerek yok. bir kısmı diyor ki anne sütü alan bebek ilk 6 ay kesinlikle su içmemeli. bir kısmı da diyor ki, anne sütü de alsa özellikle yaz aylarında bebe susuz kalır, o yüzden su verilmeli. yani tıp doktrininde her konuda olduğu gibi, bu konuda da kesin birşey yok. en sağlıklısı kendi takip doktorunuza sorup, onun dediğini yapmak.