Uuy 12 aylık yeni kendi başına yürümeyi öğrendi tutmadan. Ama bacaklarini çok açarak yürüyor bacak arasını bu normal mi ki. Güç mü alıyor acaba denge mi kuruyor acaba öyle. Tecrübeli anneler yazabilir mi
Kh201590 Uuy bnim kizimda öyle yürüyordu canım ilerledikçe birleştiriyor denge sağlamaya çalışıyor minnaklar hatta eşim ördek kızım die seviyordu 🙂
Uuy Kh201590 kimi bebekler de öyle oluor hangi özel ayakkabı falan giyilmesi gerek falan deniyor ya. O yüzden insan herşeyi okuyunca kuşkulu oluyor. Bende denge kuruyor diyorum ama umarım birleştirir normal düzene girer 😊
Kh201590 Uuy bnde senin gibi çok araştırıp çok okuyordum baktm çok kafaya takiyorm çok şüpheleniyorm bıraktm bnce sende bırak çok rahat edeceksn
Uuy Kh201590 kesinlikle öyle. Çok takıyorum araştırdıkça morelm bozuluyor etkisinde kalıyorum. Ama artık bırakacağım bende. Bu şekilde gozlemleyecgm 1-2 ay daha