Irmak21 17 günlük bebeğim meme almıyor sagip veriyorum ve son 4 gündür ağızdan ve burnundan kusuyor neyi yanlış yapıyorum :(
elifiii Irmak21 Gazı sıkıntıları başlamış olabilir. Biberon ile veriyorsanız hızlı alıyor olabilir. Mamayı verdikten sonra hemen gazını cıkartmadan hafif egimde yatırın ve 5 dk bekleyin. Sonra pıt pıt gaz çıkartmasına yardımcı olabilirsiniz. Ayrıca besin alerjisi de olabilir bunun anlasılması için biraz zaman gerekebilir. Sık sık az az beslemeye çalısın ( saatte bir gibi)
Emir123ali Irmak21 benim oğlumda öyleydi çok emiyordu bende az ama sık emzirdim çok gazlı bi çoçuktu gazını çıkartırken tuvaletini yapmaya çalışırken aylarını oynatırken kusan bebekti ve hala azcık çıkartır ama artık burnundan gelmiyor bayadır her ay kilo alımını takip et benimkini kilo almı iyiydi şükür ve gece benimki kusmuyordu bunuda takip et canım
SheShines Reflüsü olabilir canım doktoruna danışsan iyi olur. Benim Oğlum öyleydi memeden kesme zorunda kaldım Aptamil Anti-Reflü mamaya geçmiştik. 🌸
Oykusunannesi Bende geçen gün bebeğimi o şikayetle doktora götürdüm çok gazlı olduğunu söyledi, biogaia damla alın ve günde beş damla verin mama veya meme veriyorsanız beş dakikada bir gazını çıkartın