edavemiraduruu Kızlar bebisleri nasıl ayakta saklıyorsunuz ya hadi ilk zamanlar fazla hareket etmediği için yine sallayabiliyordum ama şuan 11 aylık ayaklar kıpır kıpır yastıktan kendini atıyor 😂
Hilal_cvdr1 edavemiraduruu kundak yapabilirsin canim işe yarar belki benimki 6 aylik olucak hâlâ yapiyorum başka türlü uyumuyo zaten 😀
Mtzzeynep edavemiraduruu 10aylık kıçını zor koyuyorum ayağıma bacağının arasından elimi sokup ellerini tutuyorum bir elimlede popusunu tutuyorum çok sinirleniyor bağırıp çağırıp ağlayıp yastığı yüzüne kapatıyor kendisi öyle uyuyor.
Mirayasyanin_annesi edavemiraduruu ayaklarını tutarak saklayabilirsin ben öyle yapıyorum hala 18 aylık benim kızımda
Atlas19 edavemiraduruu benim oğlum da 11 aylık dediğin gibiyiz ben genelde iyice uykusu gelene kadar bekliyorum çok uykusu olduğu için pek direnmiyor biberonu içerken mayışmaya başlıyor bazen de çok direniyor o zamanlarda kucağıma alıp sakinleştirip tekrar sallıyorum böyle böyle uyuyor bide bizim uyku düzeni var hep aynı saatler olduğundan çok zorlanmıyoruz
edavemiraduruu Hilal_cvdr1 Kundak valla bayaadır denemiyorum ama öbür ay yaşına girecek kundakda dururmu bilemedim 🙂
edavemiraduruu Mtzzeynep Gerçekten benim kızımda çok ağlıyor resmen sallanmak istemiyor uykusu olsa bile başka türlü de uyumuyor memeyle sadece O yüzden ayakta uyusa daha iyi olacak benim için ama olmuyor
edavemiraduruu Mirayasyanin_annesi Tutuyorum deniyorum ama maalesef ise yaramıyor bas bas bağırıp ağlıyor
leila edavemiraduruu uyku saatlerine gore yatiriyorum gel annecim uyucaz diyorum once emiyor yastiga yatıyor uyuyor pis pis diyor bidee bu arada 18 ayligiz🥰
zeynepruv 11-12 ay kadar ayakta salladım ben de. Sonra şiddetli bi şekilde ağlayarak reddetti. Biz de bıraktık ayakta sallamayı zorlamadık. Bazen kucağımıza uyuyor, çoğunlukla da emerek. 14,5 aylık şu an.
Goktugmom canim kendini atiyorsa vilki salanarak uyumak istemiyor ve bu cok guzel bisey biz 12. ayda biraktik sallnmayi hic durmuyordu enson ayagima aldigimda cok siddetli agladi odama gecip biraz emdikten sonra yanimda done done uyuyakaldo cocum biz eziyet ediyoz cocuklara dene bence ilk basta zorlansanda bikac gun sonra alisrsin sinyalini vermis bebe😊
Handebl edavemiraduruu bende aynıydım 13 aya kadar deli gibi salladım ayaklarım uyuşur karıncalaşırdı artık😂😂 eğitim aldık desteksiz uyuyor artık canım