Kızlar merhaba 4 ay 23 günlük kızım. Alttan 1. Dişini patlattı 2. Dişi de patladım patlayacağım diyor. İlk dişini patlatırken aslaaa bilmedik bir anda farkettirmeden huzurla rahat bir şekilde çıkarmış. 2. Dişini de patlatacak derken dün normalde 36/36.5 olan ateşi 37/37.4’ü buldu çok artmıyor her yükseldiğinde elini yüzünü yıkıyorum. Huysuzdu, mız mız ağlıyordu dün ama bugün aşırı keyifli aşşırııı. Bu diş çıkarken bir gün mutlu bir gün çok mu huzursuz oluyor bebekler deneyimle anneler bir baksanıza ya 🌸