1994ozg kızlar merak ettiğim bir şey var 23 günlüğüz normal doğum yaptım dikişlerimde sanırım hepsi düşmüş kanamamda yok, mesela deniz veya havuza girmemizde sakınca oluyor mu aynı şekilde bebeğimde suya sokulabilir mi ? Bilgisi olan var mı merak ediyorum
imgesi 1994ozg bu konuda net bir bilgim yok ama ben olsam kendimi riske atmazdım Sonuçta 40 gün deniliyorsa bu 40 gün vücut daha kendini toparlayamıyor demektir
Zhnce 1994ozg rahim toparlanma süreci min 40 derler ama sonrasında da enfeksiyon riski olabilir Ve özelikle havuz tehlikeli olabilir
Damla_K 1994ozg 26 sı mı dogumunuz ❤️ hayırlı olsun saglıkla buyurun. Ben olsam riske atmazdım canım hele havuz normalde de riskli. Cok yüksek ihtimal enfeksiyon kapmanız.
1994ozg imgesi ben de öyle düşünüyordum sonra tersine yorumlar okudum ama emin olamadım tabi muhtemelen öyle bişey yapmam ama yinede merak ettim
imgesi 1994ozg bse olmaz diyende vardr elbet ama bide koronadan dolayi artik hastanelerede godemiorz zaten bence her turlu tehlikeli😊
1994ozg Damla_K evet canım 26sı 🥰 çook teşekkür ederim :) bence de ya aman en iyisi merak bile etmiyim 😅
elifiii 1994ozg Havuz değil de denizin sakin saatlerinde girip çıkabilirsiniz. Çıktıktan sonra da kuru mayo giymeye ve iyice kurulanmaya dikkat edin. Bebek içinse erken. 6. ay aşılarından sonra soktuk biz doktor önerisiyle ama 3. ayda da sokanlar var.
Defnemm22 1994ozg havuza kesinlikle gitmeyin deniz olabilir çıkıncada hemen mayonuzu değiştirin ıslak kalmayın bebek için bence erken ne kadar denizde olsa daha aşıları hiç yok sokma annesi
Morcivert061 1994ozg ben sezeryandım 20 günlükte denize girdim hiç bi sıkıntıda yasamadım kızımda benımle girdi temmuzda dogum yapmıştım. Hiç bi sıkıntı yasamadım. Ama aklında kalacaksa doktoruna danıs canım
1994ozg Morcivert061 işte girenlerde çok var hatta su bebeği rahatlatır diyen doktorlarda olmuş sakıncası yokmuş falan ama tabi insan tam güvenemiyor 😶 normal doğum ya benim canım o düşündürüyor bide
SinemAlaz 1994ozg ben 30 günlükken denize girdim oğlumu denize götüremedim çok sıcak diye ama onu da Deniz suyu getirip yıkadım