mamAras Annişleeer ben çok merak ediyorum kızların gelişimi erkeklere göre daha öndemi gider, yani oğullarınız ne zaman emeklemeye, ilk kelimeleri söylemeye başladı. Normalde kadınlar erkeklerden daha olgun olur derler acaba bebeklikten mi başlar bu önde gitme😊
demirboy mamAras benimki erkek 6 aylıkken döndü 8 aylıkken emekledi. Bunu bende düşünmüştüm sanki kızlarınki daha önde gidiyor gibi istisnalar vardır tabi
GoGirl mamAras iki oglum var ikiside farkli ilerledi biri hic emeklemedi digeri emekledi mesela ama sanki kizlar daha bi bilmis oluyor kiz yegenim var buyuk oglumdan 9 ay kucuk daha bi olgun bilmiş 🙈
Annesirintugceuzun mamAras Kızım 5 aylıkken döndü, 8 aylıkken desteksiz oturdu, 9 aylıkken emekleyip, tutunup ayağa kalkmaya başladı. 11,5 aylıkken yürüdü, 20 aylıkken konuşmaya başladı. Şu an 21 ay 22 günlük. 🥰
Esdoel mamAras 3 yaşında kızım 8 aylık oğlum var kızım emekleme vs zamanında yaptı ama oğlum çok erken yapıyor herşeyi hatta geçen bı post açıldı bebekleriniz ne zaman emeklemeye başladı diye kızım 8 aylıkken oğlum 4 aylıkken dedim 4 aylık bebek emeklemz diye yalancı çıkardılar beni. Neyse konuma geleyim konuşma konusunda kızım 3 ayından sonra ne dersek ağu msgu ses çıkarırdı 2 yaşına girince uzun uzun cumle kurmaya başladı net ifade ediyordu kendisini ama oğlum tam tersi hiç agulamiyor 8 aylık olmasına rağmen baba demeye çalışıyor tek dediği şey acıkınca mama o kadar 🤣
mamAras demirboy instagramdada kız ve erkek annelerine bakıyorum da aynı aydaki kızlar yürürken erkekler emekliyor oluyor daha
demirboy mamAras evet evet benim de oradan dikkatimi öekti. Kız bebekler daha erken yapıyor gibi geldi bana da