Kızlar kayinvaldem beni eşimden çok kıskanıyor ben bu duruma çok si ile oluyorum ozaman oğlunu evlendirmeseydi bende bir kayinvalde olcam ama bu kadarı fazla diye düşünüyorum misal eşimle benim biyere gitmemi istemiyor tatile gezmeye vs balayına giderken bile bı oksikti dedi üstelik eşim herşeyi kendi yaptı sanki bı yardımları dokunmuş gibi hiç unutmuyorum bir kere içerden kanguruyi getirirmisin dedim eşime çünkü benim işim vardı oğlum seni kullanıyorlar diyo🙄 bende anne ne alkasi var ben eşimden birşey isteyemicekmiyim dedim afedersiniz özele gircek ama bana doğuma yardıma geldi eşimle beraber yatmami bile istemiyo bana oğlum sen içerde yat uykysuzsun diyo her gün aynı şeyi ve inanrmsniz bir gün anne artık ben oğlumun oldgu yerde yattım dedi eşim alışığım dedi ve kaynanam ertesi gün çocuk gibi ben odada yalnız başına çok korktum diye ağladı🙄🙄eşimin hoşuna gitmeyen birşeyi yapıp suçu benim üstüme bile attı zamnnda asla ben yaptım demedi onun yüzünden eşimle aram kötü oldu ben bu kadına nasıl davranmliyim akıl verin bunları düşündükçe iyice kinlniyrum