Begrich Bugün 9. Ay aşısına gittim Hemşire yumurtanın tamamını verebileceğimi söyledi 🤔 ben 1 yaştan önce beyazı verilmemeli diye biliyorum. Fikri olan var mı?
Arhim Begrich doktorumuz 1 yas oncesı beyaz vermeyelim dedi. Kızım 9 Aylık sarısını veriyorum yetıyor
Deletedmom388 Begrich Bana da doktorumuz 1 yaş öncesi verme dedi. Yaşına gireli 22 gün oldu, 1-2 haftadır veriyorum daha yeni🤷🏻♀️
Gizemabc Begrich benim kizim da 9 aylik. Simdiye kadar hep sarisindan da, omlet yaptigimda da verdim. Cok da arasi yok. Evet 1 yasindan once verilmeyecekler var; ama bence com da kasmamak gerek. Kac tanemizin annesi bu bilgiye sahipti biz bebekken🤷🏻♀️🤷🏻♀️
defnesmomm Begrich merhaba, 1 yaştan önce yumurta beyazı önerilmiyor, alerjen besin maddesi olduğu için.