Merhabalar
6 aylık oldu oğlum. Bugün ebe gece artık uyanmayabilir dedi. Ama oğlum gece çok sık uyanıyor gündüz uykusu zaten çok az. Bazen gece saat başı kalkıyor. Bende dinlenemiyorum ve gerçekten aşırı kilo verdim. Süt alerjisi olduğu için zaten her şeyi yiyrmiyorum. Dinlenemiyorum derken gündüz çok yorgun halsiz oluyorum ve çocuğuma verimli zaman ayıramıyorum gibi geliyor. En azından gece 1 2 kere beslenmeye kalksa beslenme araları 3 4 5 saat olsa 🙈. Ne yapayıö nerden başlayım canımız annelerimiz ☺️☺️