Birponcikannesi Nazosnaz bu akşam test verdim canım pozitif çıkarsa ilaç kullanıp kullanmama konusunda kararsızım bebeğim emiyor nasıl olacak bilmiyorum
Nazosnaz Birponcikannesi ilaç kullanmamani tavsiye ederm cunku o zaten sıtma ilacyms yani egerki belirtilrn hafifse atlatrsn Allahn izniyle
Birponcikannesi Nazosnaz bu arada tadları ayırt ediyormuydun canım ben tatlı tuzlu ekşi ayırt ediyorum birde denemek için sigara çektim agzımda acı bir tat bıraktı
AtaVeAnnesii Birponcikannesi gecmis olsun canim dikkat et bol bol limonlu su tuket hemen iyiles insallah
Asel20 Birponcikannesi üzülme canım allah büyük atlatırsın ins beslenmene cok dikkat et rabbim şifa versin inşallah
Birponcikannesi Asel20 ablam covid ama onla en son temas edeli 15 gün oldu o kadar çok dikkat ederdim ki kızım park yüzü görmedi hep balkonla yetindik marketten gelen hersey bulaşık yıkar gibi sabunlu bezle yıkardım nerden oldu nasıl oldu bilmiyorum
yigit57 Birponcikannesi eğer dayanamayacak gibiyseniz gidin hastaneye, yoksa gitmeyin. Acil destek hattını arayın onlar sizi yönlendirir
yigit57 Birponcikannesi umarım çok kısa sürede hiç ilaç kullanmaya gerek kalmadan atlatırsın. Moralini yüksek tut, bol vitamin :) rabbim yardımcın olsun.
Zehratzgdr Birponcikannesi aynn bende yeni doğum yaptım ama 1 haftadan fazladır tad alamiyorum covit testi yaptım negatif çıktı büyük ihtimal sinuzuttendir burun spreyi veriyo doktor öneririm al bence