Beramom ahh ahh bizde öyleydik ayaklarına kadar morarıyordu 5 saat aralıksız ağlıyordu ama geçti geçecek kaka sıvı oluyo evet kabız değildir bizimde değildi ama çıkarken zorlanıyordu zeytinyağı ile kulak çöpüyle hafifçe çok içe sokmadan uyarıyordum geçti şükür istersen git çünkü diğer doktor küçücük bebeğe ne gerek var anestol diye kızdı