ismihazan Merhaba. Kanser tedavisi için Akıllı ilaç duyan kullanan , ve bu sayede iyileşenler var mı acaba? Devlet karşılıyor mu bu ilacı
minikbaykus ismihazan slm canım akıllı ilaç sormuşsun. Yakının mi kullanacakti kullandı mi durumu nasil
Yildizzza ismihazan kayınvalidem akıllı ilaç alıyor saçta dökülme falan yapmıyor diye biliyorum direk kanserli hücrelere etki ettiği için. Geçmiş olsun bu arada
Dmrcnn ismihazan bi tanıdığım kullandı evet iyi geliyor fakat aşıro pahalı be devlet karşılamıyor. Zaten bu ilac için doktorun onay vermesi gerekşyormuş bunun için bazı genetik değerlerimi me bakıyorlar ona bağlı diye biliyorum bnun gbi bişey yani. Yanlış hatrlamıyorsam aylık 6bin gbi bir rakamdı ve galiba 6ay kullanılması gerekiyor net hatrlayamadım
ismihazan minikbaykus son evreydi. 6 kür aldı . Kürler biter bitmez biraz ara vermeye doktorla beraber karar verdiler ama ara verir vermez kanser metastaz yaptı bir daha da kemo alacak hale gelemedi
minikbaykus ismihazan akıllı ilacı devlet karşıladı mi peki. Birde kullanırken iyileşme görüldü mu. Ara verildiği için mi ağırlaştı