Kızlar bebeğim 10 günlük ve hiç bir şekilde memeyi kabul etmiyor. Sürekli deniyorum oda saolsun sürekli reddediyor. Sağıp veriyorum sürekli mama da aldık ama gerek kalmıyor aslında ona. Aslında önceden takmıyordum kafama anne sütü alması benim için yeterliydi. Ama basımda okadar çok keske emse keşke emse diyen var ki bende şimdi başladım keşke emse demeye. Birde bebeğim ve benim bulunduğum oda sıcaklığı hep normal tutuyorum havalandırırım sürekli sağıp koyudugum sütü kokladığım da ekşimsi bi tat geldi döktüm onu hemen.
Birde yetememe duygusu başladı 😖ya o sütü bilmeden verseydim ya besleyemezsem nasıl büyücek bu çocuk gibi. Bazen çok çaresiz hissediyorum kendimi. Gözüme çok küçük geliyor 😖