Eniştem boğaz ağrısı ve ateş şikayetiyle hastaneye gidip test yapılmasını talep etmiş. Çok ağır hasta olmadığı sürece test yapılamayacağını söylemişler. Yani şimdi bu adam pozitifse pozitif tanısı olmadığı için işe gitmek zorunda. Herkesin can güvenliği tehlikeye atılmış olmuyor mu? Biri beni aydınlatsın nolur