Aysada Arkadaşlar merhaba dün 40ım çıktı normalde lekelenmem bitmişti 1 haftadır olmuyordu dün kırmızı leke oldu bugün de yoğunlaştı regl mi oldum acaba çok erken değil mi? Varmı bu şekilde olan? 😰
Ceydakoruc Aysada arkadaşımda kırkı çıktıktan 2 gün sonra oldu ve bu şekilde olan çok var, doğumdan 6 ay sonra oldum, 2 aydır da olmuyorum emzirdiğimiz için hepsi normal
Deletedmom60 Aysada lohusa kanamam 12 gün sürmüştü 39. günde tekrar kanama başladı doktora regl mi lohusa kanaması mı demiştim regl dedi
Bulutbey Aysada benimde 40 tan sonra bir lekelenmem oldu sonra 4 ay olmadı. Artık düzenli olarak oluyor