Güzel anneler tecrübeli annelerrr ☺️ Bebeğim 2 buçuk aylık ve pazartesiden beri kaka sorunumuz var en son 2 gün önce poposuna zeytinyağı ve sabun yapmıltım yardımcı olsun diye öylelikle yaptı. Şimdi bekliyorum kendi yapar diye ama hala yok ıkınıyo çok gaz çıkarıyo ama kakasını yapamıyor ne yapmam lazım sadeceanne sütü alıyor benden kaynaklı bi sorun olabilir mi ??