Kızlar bebegim 50günlülk..,ve muğlada sıcak memlekette yaşıyoruz aşırı sıcak ve nem bebeğimi nasl giydirmem dogru olur bitane atlet giydiriyorum ve altına uzun pantolon giydiriyom sizler nasl gidiyosnz sıcak havalarda,,uzun kollu mu giymeleri gerek onlarda bizm kadar terliyorlarmı sıcaklanıyorlarmı 🙄🤔