Alya88 Merhaba arkadaşlar bugun tam 3 haftalık olduk merak ediyorum sizlerin emzirme süreleri ne kadar acaba iki meme içinde . Biz nerdeyse yarım saatten fazla emecek sürekli memede kalmak istiyor artık ben zorla cekiyorum memeyi bilmiyorum doğru yapıyorum
Butterfly Alya88 evet o aylarda hep memede kalmak istiyorlar , siz çıkartın uyuduktan sonra . Ben ağladığı zaman emziriyodum yani saatle değil ve her defasında sadece 1 memeyi veriyodum .
acimavi Alya88 benim de öyleydi, internette bir göğsü 15-20 dk emmeli diye yazıyor genelde ama benim kızımın 40-45 dk durduğunu bilirim. Bollaştırdığında yada mayıştığında çekiyordum ben de göğsümü
Aalya Alya88 benım de 19 gunluk ama bazen 5 dk bazen 10 dk en fazla 15 dk kalıyor (o da gun ıcınde belki bir kez) tek meme alıp bırakıyor ıkıncıyı emzıremıyorum uyuyakalıyo memede. Zorlarsam da kusuyor ki genelde ağzını acmıyo ne yaparsam yapayım uyanmıyorda😵 ama emzirme saatleri saatleriim 1 saatte bir veya 1.5 saatte bir yetiyordur ınsallah. 1.ay kontrolumzde anlıcam artık kılodan 🤮
bhrcpt Alya88 Benimki gündüzleri 15 dk falan emiyor uyuya kalınnca bıraktırıyorum daha fazla emerse fazla geliyor kusuyor. Geceleri 20 25 dk emiyor 3 saat uyuyor genelde. Tek meme veriyorum ben çünkü fazla sütüm var tazyikli olduğu için terbiye etmeye çalışıyorum. Yetişemiyor çocuk emerken o yüzden kısa emiyor sanırım
mysweetbaby acimavi benimki de öyle ama 40-45 dk boyunca aktif emmiyordur refleks olarak emip kendini rahatlatır ilk 10-15 dk güzel emiyorlar zaten sağdığımda da 20 dk dan sonra süt baya azalıyor.tek memeyi 15-20 dk arası emmesi yeterli demişti doktor
Alya88 mysweetbaby aynen dediğiniz gibi zaten 15 dakkadan sonra kendini oyalıyor sadece bende o yuzden memeyi cekiyorum sonrada acaba yanlıs mı yapıyorum diyorm
acimavi mysweetbaby evet evet sürekli emmiyor arada mayışıyor duruyor dakikalarca sonra yine hafif emiyor, ilk zamanlarda hemen ayırmak istemiyordum göğüsten durduğu kadar dursun diyordum kollarım 40-45 dk dayanıyordu. Şimdi kendisi bırakıyor zaten o kadar uzun durmuyor
mysweetbaby Alya88 o ikilemi bende çok yaşıyorum belim falan kopuyo artık sıkılıyorum bi yandan da ağzından çekmeye kıyamıyorum :) dr Osman Gönülal var onun videoları çok yararlı hep dinliyorum.memede asla uyumamalılar diyor ama nerdeee :)
mysweetbaby acimavi ben ters emzirme yapıyorum kollarım serbest oluyor o sebeple.ama belim ağrıyor benimde kambur kalcam diye korkuyorum valla.büyüdükçe düzene girecek inşallah emmeseler emmiyor diye hayıflanırdık dayanıcaz artık napalım :)