Kızlar kullanan varmı bende çiftlisi var aldığımdan beri çiftli sağım yapmadı tekli ilk zamanlarda idare ettim ama şimdi işe başladım düzgün sağım yapmıyor ilk aldığım gibi değil yani siz ne düşünüyorsunuz varmı başka tavsiye manuel almayı düşünüyorum tekrardan en azından iş yerimde sağabilirim