Dilek24 alt kısmını oku ben müşteri hizmetlerini aramıştım ilk kullanınca o da me yazıyorsa öyledir demişti farkımız bu demek istiyorlar ☺️ Ama yine de aylarca kullandım çünkü ilk çocuğumdu en pahalısı en iyisi sandım ama sonra herkes bezi kokuyor demeye başladı biraz parfüm özelliği var hem premıum care hem de standart olanlarını çok kullandım baktım aynı kakayı sızdırır bende canbebe aldım madem sızıyorsa çok para verdiğime üzülmeyeyim diye 😂 ama canbebe sızdırmadı helal aşırı yapınca sızdırdı bebekte o kadar