Kızlar sabah damacanadaki açarken gözümün altina çok sert bıçak girdi ve yarıldı derin bi kesi oldu hastaneye gittik bisey yapmadılar resmen başlarından attılar dikiş atılmayacak dendi iki hastaneye gittik yara icin ne yapmalıyım iz kalmaması icin lütfen bi fikir verin