araskuzumm0918 Nishalmus valla tatlım hamileliğim bıyunca hiç içmedim ,şuan bebeğim 4aylık günde 3tane içiyorum sonrasında emzirmiyorum ama yine de çok kötü hissediyorum kendimi 😐
Adaninamnesi Nishalmus kız postu kaldir hemen yoksa senide kotu amne ilan ederler 😁burda mükemmel anne çok fazla
Nilikra Nishalmus hamileyken içmiyodum tiksindim zaten doğum yaptım ayağa kalktım hastane balkonunda sigara içtim 😅 emziriyorum evet ama gayet iyi de besleniyorum arada canım istediğinde içiyorum da.
Miniktavsan Nishalmus hamileliğim boyunca hiç içmedim bidaha içmem sanmıştım ama malesef. Yine içiyorum sayılmaz bebeğim gece uykusuna dalınca 1 tane içiyorum 4 saat kalkmıyo zaten. 1 tane de olsa keske içmesem ama o biraz nefsimi köreltiyo