KahramanAnne yemin ediyorum aynı ben emzirene kadar basımdan aşagı terler nasıl iniyor mücadele ediyorum bıkmıyorum. Yine herkes emzir, mama verme, biberona alıştırma,kaşıkla ver diyor. Kasıkla yediremiyorum o da beceremiyor atıyor agzından ne yediğini bilmiyorum. Yine senin sütün iyiymiş benim iki göğsümden 30 cc ancak çıkıyor.