Annnisshhh Cnmm niye mama takviyesi yapıyorsun ki muhtemelen sütün yetiyordur ayrıca göğüslerinin şiş olmaması süt olmadığı anlamına gelmez benim oğlum da ayın 15inde tam 2 aylık olacak sadece anne sütü alıyor senin gibi ben de ilk 1 hafta mama vermiştim annemleri dinleyip hatta doktor sadece 3 gün günde 1 defa ver demişti ben dinlemedim sarılık olur diye korktum sonra bebeğim mamayı yememeye başladı bıraktım eğer kilo alımında bi sıkıntı yoksa sadece anne sütü ver bebişine 😊