Glrbyrk Kaka problemini bizde çok yaşadık, doğduğundan 7-8 aylık olana kadar doğru düzgün yapmazdı kakasını, yaparken bağıra bağıra kan ter içinde yapardı. Bazen katı bazen ishal şeklinde falan. 10 günde 1 yapardı, sadece anne sütü aldıkları için sürekli kaka yapmaması normal olabiliyor 🙂 Abim eczane de çalışıyor, kaka problemini bizde çok kafamıza takiyorduk, abim demişti ki sonuçta sadece sıvıyla besleniyor çişini yapıyor bezini dolduruyosa bi problem olmaz. Kan ilacı veriyosanız oda rengini değiştiriyor kakanın