arttenda
[bilinmeyen] doktorum kullanmiyoruz onu dedi. 6 aylik olunca baska bir damla verecekmiş.
Ayca
BEnim doktorumda aynısı söylüyor,oyüzden 6. Ayı bekliyoruz bizde başlamadık
Esrakuzey
[bilinmeyen] bzimde sağlık ocağı onu vermişti kabızda yapıyormuş zaten vegaferon biz bunu kullanmak istemiyoruz dedik doktoruma sidefer verdi onun için canım
Ecocan
Esrakuzey sidefer e 6. Ayda mi basladiniz ben de ilac arayisindayim
Busra5009
Biz de kullanmadık 6.aya girdik ek gıdaya başlamadığımız için toz paketli olanları alamıyorum. Şimdilik purferro aldık onu kullanıyor kızım. Ek gıdaya geçince nutrigen alacağım
Happybaby
[bilinmeyen] ben kullanıyorum oğlumda kabızlık yapmadı tek sıkıntısı geri çıkarınca peçeteyle de silsem kıyafetine bulaştığı an çıkmıyor 🙈onun dışında depo dolu kalsın tabiriyle doktorlar oneriyo
Acemiiiii
Happybaby hemen sabunla yıkarsanız çıkıyo
LKNR
qulistann
[bilinmeyen] ben kullaniyorum bi sorun oluyor mu ya
Yesimgulcakir
[bilinmeyen] bizde yeni başadık bezmıalemde docente sordum içinde paraben var kullanmıyım kullan dedi sağlık bakanlığı onaylı ve dıger karşıt çoban markalar sadece ticarı amaçlı dedı sidifer falan. 4 aylık grubun ilacı degıl daha büyük çocuklar için dedi doktorlar yazıyor ama araştırsanız 4aylık grubun kullanabileceği tek Sağlık ocağının verdıgı oldugunu gorursunuz dedı.paraben olması yinede kafamda soru işaretı ama buda doçent ve 2 cocuk annesı ne biliyim guvendım kullanıyorum
Alper
[bilinmeyen] genelde kabızlık yapıyor ama bebekten bebeğe değişiyor evet paraben içeriyor
Esrakuzey
[silindi]
[bilinmeyen] içerisindr praben olduğu içiindoktorum sidefer önerdi. Benim bebeğimde 4 aylık sideferi kullanıyorum
Mervea
[bilinmeyen] sağlık ocağı kendi berdikleri kan ilacını kullanmamızı önermemişti diş eti ve dişlerin erkem çürümesine sebeb oluyormuş sidefer aldım içerisinde süt aroması olduğu için kullanamadım şuan ferrum kullanıyoruö
Keziban
[bilinmeyen] ben kullanmıyorum biraz araştırma yaptim doktorumla da görüşeyim başka takviye kan damlası kullancam canım
Mervea
[bilinmeyen] süt alerjisi oldupu için kullanamadık sidefer kullanabilirsiniz
Keziban
[bilinmeyen] muhendisoglunun sayfasindakileri inceledim bir iki tanede kendim buldum bakalim
Prensesimmmm
[bilinmeyen] arkadaşımdan biliyorum o ilaç bebeğini kusturdu doktor 6. ayda başlayacağız ilaçla demiş
Alper
[bilinmeyen] kullanıyorum parayla alınanlar çok pahalı bizde Bi yan etki yapmadı ablamın bebeyi var o kullanamıyor kabızlık yaptı
Kadir
[bilinmeyen] ben ilk başta kullanmadım paraben var diye fakat ilerde sorun oluyormus kemiklerinde gec oturup geç yğrüyormuş bebekler bunu duyumca kullanmaya başladım sağlık onayı var sonuçta ki Sağlık ocakları veriyor çok az miktarda varmış parabende zaten ben kullanmaya başladım