Meftunbade Kac aylik bebeginiz? Benim kizim 10. Ayina girecek ben ic kismini kesip veriyorum kucuk parcalar halinde.Dis kismini agzinda cok döndürup yiyemiyor.
Ilk ek gida doneminde rende yapip meyve suzgecine koyuyordum.Artik meyve suzgeci kullanmiyorum cunku ikidir bir yeri kiriliyor.Meyveleri de kesip veriyorum yumusak yerlerini.Suan mesela uzumu parcalamadan yiyebiliyor severek.
Salataligi asla butun vermeyin hanimlar duzgun parcalayamaz bogazina kacar o sekilde vefat eden bebekler var parcalayamaz diye dusunmeyin.