Merhaba arkadaşlar size bişey danışmak istiyorum bebeğim 2 aylık emziriyorum sütüm yetiyor ama ilk zamanlar süt sağıp buzluğa koymuştum ve oda 3 ay saklanabiliyormuş ben şimdi bunları bebeğime vericem ama biberonla vericem alışır mı biberona sonra emme sıkıntısı çekermiyim yaşayan var mı böyle bişey