Ben kullandım canım yaklaşık 1 şişe ferrum bebeğimin demir eksikliği yoktu ama kontrole götürdüğümuz nörolog verdi asıl saglilli bebeklere veriyoruz demir depoları iyice dolsun diye dedi kullandım bende ilk başlarda iştahını açtı gerçekten ama sonra fazla fazla kaka yapmaya başladı sinir oldum o sıralarda da antibiyotik kullanması gerekti bebeğimin ve ferrumu bıraktım rahatladim ama kullanırken kabız,huysuzluk falan hicbisey olmadı