Hilallll2020 Kızlar orta kısmı yok.. kayboldu 6 ay sonrası için kullanıma uygundur..sağlamdır sallanma ayaklrı mevcuttur.. 2. Bebeği olanlr birinci bebk için kullananilirsinz 🥰
Hilallll2020 MayaliPogacam açıkçası sallanıyor ama ben çok sallamadım inanın hatırlamıyorum ama bakıcım denicem yani sallanırken ses yapıyır mu diye yazarım size 175 ₺ düşünüyorum
Hilallll2020 MayaliPogacam baktım öyle aşırı bi sesi yok siz ses çıkarıyor mu dediğiniz için dinledim az bi sesi var ama gıcırtı gibi değil
Hilallll2020 MayaliPogacam ayaklrında ama sallanma olark pek iş görmez küçük beşikler kadr yani.. diğer yönden uzun vadede çok kullanışlı.. hani böyle portatif beşikler gibi sallanma beklerseniz almayın🤗
MayaliPogacam Hilallll2020 anladim teşekkür ederim.bizimki sallamaya baya alışkın o yüzden sıkıntı olabilir.deneme amaçlı almayı düşünüyodum ama öyleyse boşuna almayayım.tesekkur ederim tekrardan
Esra1986 MayaliPogacam ben salıyorum park besikde mobilya beşikler gibi git gel yapmıyor ama aparatı takınca sallama işini görüyor yani biz memnunuz