Elizaden Kızım çok az giydiğinden kıyafetler yeni gibi.Toplu olarak satmak tercihim.Fiyat teklifinize açığım.Açıkçası kafamda bir fiyat belirlemedim.Aşağıdaki linkte fotoğrafları mevcut.Fotoğraflarda ayları ve markaları da üzerinde var. https://drive.google.com/drive/folders/1P9P8SKnxPL5ukCqWWCqKeXirNqJ1L-Jg
Organiktavuk Elizaden ayy eliz aden mi ismi benim kızımın adıda eliz 💕 valla hepsi çok güzelmiş hele nike olanlara bayıldım
Elizaden S Funda11 siz nerdensiniz Gelip alırsanız fiyatı 100 TL olur.Normalde 150 TL düşünüyorum.Sıfırı 700-850 TL arasında
Elizaden Ceydakoruc ürünleri toplu satmak tercihim size de uyguna gelebilir o zaman eğer tek olarak satarsam Nike şortlu takımlar toplamda 100 TL olur .Çünkü tek tek uğraşmak istemiyorum.Bu arada 3-6 ay
Funda11 Elizaden yanlış anlamayın ben o kadar para vermem yani tuluma 700 800 deyince sasırdım sadece doğrudur tabiki