Kızlar merhaba,
Oğlum 4 aylık, emziriyorum. İlk ayda sol el bileğimde ağrı başladı. Şimdi sağ elimde de var. Bileğime dayanan bir iş yapmadığımda ağrı yok, fakat çamaşır sıkarken veya kavanoz açarken vs. çok ağrıyor. Bu tür işleri çok zor yapıyorum, güç kaybı yaşıyorum. Siz de benzer durumu yaşadınız mı? Çocuğu tutuş pozisyonundan mı kaynaklanıyor acaba?