TugbaMina hayir mama veriyorsunuz diye ayrica su vermeyin. Bu arada gercekten mama destegine ihtiyaci var mi? Doymadigini nasil anladiniz? ben de basindan beri gunde 30 luk la basladik mama veriyordum ama sonra 2,5 aylikken gunde 150 ye cikti ve cok rahatsiz oluyordum😔. Bir emzirme danismanindan yardim aldik. 4 gundur mama vermiyorum. Hsonu tartilicaz ins yeterli kilo almistir🙏🏻. Kabizlik bizde de var malesef🤦🏻♀️. Ben poposuna zyagi sikiyordum ama dr gliserin fitil daha iyi dedi🙄. Mama olarak da hipp combotik ve aptamil nutriconfort tercih edebilirsiniz. Kabizlik sorunu yasayanlara oneriliyor.