mnnakanne Binnur94 emzirme önlügüm vardı çok rahat ettirdi beni nerde olursam musait bi ortama geçip emdirdim ama huysuzlendıgı zaman mecbur odaya cıkıyosun açıkcası hiç zevki tadı olmuyo küçük bebekle bieşy anlmıyosun yani
durummtpc Binnur94 2 yakıtı emzirme önlüğü emzirdim olduğu yerde bazende yakındı oda gittim orda emzirdim uyuttum biraz rahat etti hem , bi sorun olmadi
Bayan32dis Bizde pazar günü gidicez çok fazla kalabalık olmayan biyere benimde merak ettiğim Bi konuydu
minikmisimben Boyundan geçirmeli emzirme örtüleri var komple kapatıyor her yerinizi ben zorlanıyordum dışarda o önlükle rahat ettim 2 yaşında hala kullanıyorum. Mama sandalyesine de takıyorum dışarda,uyuduğunda da bebek arabasına geçiyorum 2 tane aldım☺️