Fatmabgoksel ayseeeey doyurup oyun oynayıp iyi uykular dileyip yatagina yatiriyorum, beni gorecegi sekilde yninda oturuyorum aglamaya baslarsa poposuna pat pat basini oksuyorum vucudunu seviyorum, uyuyana kadar boyle
Fatmabgoksel ayseeeey 5. Ayini doldurdugu gun 😂😂 bekleyeemdim valla çünkü 4. Ay atagi 25 gun sürmüştü ve ve o ay sadece 220gr almisti, uykuyu duzenlemek sartti, daha degisir diyorlar ama kismet elbette bu sekilde ilerlersek ne mutlu ilerleyemezsek yeni yöntemler
Ddregokc ayseeeey Rüzgar 25 aylık.🖤 Emir 5 aylık.🖤 Bebeğiniz huysuz değil ağlamak dışında bir şey yapamıyor.İlk 4 ay zor geliyor ama o zamanlar çokta özleniyor.🤗 Benim ballarım fazlaca yaramaz veya hiperaktif.Rüzgar adı gibi fırtınalar estiriyor.Emir ise daha 5 aylık olmasına rağmen yerinde durmuyor.Ama her şeye rağmen en başa dönmeyi ister miyim?İsterim.🥺🤩
anneadayi06 ayseeeey 15 günlüğüz bizde artık bende ağlıyorum ne uyuyor ne duruyor nasıl dayanıyor ben anlamıyorum
Misssimsek ayseeeey 70 günlük olduk. Emzik almıyor yumruk emiyor 😥😥😁 iki gündür de kakali bez sayımız azaldı. Ve tabiki gaz problemi
Arasmertinannesi ayseeeey 7 buçuk aylık ve aşırı iştahsızlık ve ishal var. Diş çıkarıyor bizi mahvediyor 😒 Keşke 44 günlük haline geri dönebilsem ya 🙈😍