17 aylık kızım var..pazar günü tatile gittik..hava değişiminden boğaz enfeksiyonu oldu ateşlendi ve peşine isal oldu..doktor normal dedi bikac güne ateşi düşer isali kesilir dedi ilaç vermedi sadce isal için probiyotik verdi..4.gun ateş düştü şuan 5.gun ama isal devam ediyor..sizce geçermi..endişeliyim tekrarmi götürmeliyim doktora..