Kızlar merhaba ben 2 hafta önce doğum yaptm birinci hafta bebeğim sarılık geçirdi şuan durumu çok daha iyi yüzü gözü açıldı rengi flan ama az önce kakasında biraz kan gördüm,boynunun altında kırmızı noktalar çıkmış..Tedirgn oldum haliyle ilk bebeğim hiç bilgim yok,eşimde işden geç geliyor geldiği zaman acile gidicez,o zamana kadar bilgisi olanlar belki yardımcı olur diye buraya yazmak istedim sebebi nedir sizler yaşadınız mı nasıl bi süreç bekliyor bizi 😔😔