Merhabalar, sizlere birşey danışmak istiyorum. 5 ay 11 günlük doğduğundan bu yana anne sütü ile beslenen bir kızım var. Birkaç gün önce akşam çok fazla yoğurt yedim. Ertesi sabah yoğun mukuslu ve yeşil parçacıklı kaka yaptı. Aynı gün doktorumuzla görüştük gıda alerjisi olabilir ek gıdaya sebze ile başlayalım dedi ve ek gıdaya hemen başlayabileceğimi söyledi. Fakat ben 180 günün dolmasını bekleyeceğim. Yine de sizlere danışmak istedim bu konuda ne düşünüyorsunuz yoğurt ile değil de sebze ile başlamak doğru bir seçim mi?