Bebeğim enfeksiyon kapmış. Doktor tavsiyesiyle antibiyotiği başladık. Döküntüler olunca doktor antibiyotiği kesmemizi söyledi. Tekrar ateşlenirse kontrole çağırdı. Tekrar ateşlenmemesi, durumunun ağırlaşmaması için ne yapabilirim? Başına böyle bir şey gelen varsa yazabilir mi lütfeeeen?