Eymenim18 yarı yarıya olmaz zaten çünkü muayeneler var o fiyat sadece tel için değil, mesela benim her muayenede lastik takılıyor, bir kere dişler birbirine vurmasın diye tampon dolgu gibi bir şey yaptı. Tek çene de olsa 2 çene de olsa muayene giderleri var ona göre hesaplanıyor. Sıkıntınız varsa taktırın bundan 3 sene önce 3 bin dediler ha bu gün ha yarın diye diye geçen yıla kaldı 7 bin verdim hep artan bir şey bu tel işi malesef 🤷🏼♀️