Merhaba, kızım tam 3 aylık, aynı durum bizde de var hatta cok aşırı olmustu video alıp biz hastaneye gösterme amaclı gitmiştik içimizşn rahat etmesi için. Bizi açıkçası önce korkuttular kan ciş eeg mr cekildi epilepsi şüphesi olabilir dendi 3 gün hastanede yattık cis kan eeg mr temiz cıktı cok sükür. Sonra özel docent doktora gittik nörolojiye sagolsun icimizi ferahlattı. yani diyeceğim şuki tek siz değilsiniz bana göre beyninin geliştiği aydayız,ve bu sıcramalar cok normal ben careyi kundaklayıp uyutmakta buldım azaldı en azından aşırı sıcramıyor. Dış seslere su aralar cok hassaslar. Ve ayrıca googleden uykuda bebelerde aşırı sıcrama diye arattıgımda eskiden yazısan anneler var yani cogu bebekelrde olan seyler korkmayın..