Azize1 Bebeğimin kafasının arkasında çukurluk vardı bugün çocuk doktoruna gittik hiç bakmadan bizi beyin cerrahisne yönlendirdi başına gelen var mı bu durum moralimi baya bozdu çok üzülüyorum
Kuzumm Azize1 benim oglumdada kulak arkasinda vardi cukurluk bende beyin cerrahisine goturdum bisey olmayacagini kapanacagini soyledi suan 5 aylik kapandi ama kafasi yamuk gibi kulaginin arkasi bosluk duruyor ama kapandi yani oncrden bingildak gibiydi
Azize1 Hakcjrks https://imgyukle.com/i/x9otCN https://imgyukle.com/i/x9o86e Resimde pek Belli olmuyor ama
bir_pasa_annesi Azize1 cnm aynı yerde bİzdede vardı ilk aylarda şimdi 6 aylıgız gecti moralini bozma kuru yere yatırma yastıksız minder siz günden güne geciyor kaç aylık bebiş
Azize1 bir_pasa_annesi beyin cerrahisi deyince doktor tedirgin oldum çok teşekkür ederim moral verdiğiniz için
bir_pasa_annesi Azize1 rica ederim cnm evlat olunca iş değişiyormus bende 6 aydır anlıyorum hiç telaşlanma moralini bozma