Çok normal canım şu an yeni yeni emziriyorsun. Taş olabilirler yara olabilirler. Bol bol sağ cünki yenidoğan tüm süttü indiremez. Gümüş Gögüs Kalkanı kullan ve Lansinoh Krem. Benim yaralarım bu şekilde geçiyordu. Ama bi 3 haftaya gögüsün düzelir taş gibi dolmaz ve ağrızı olmaz, ilk zamanlar öyle olması çok normaldir