Merhaba kızlar
Hipp kullanıyordum bebegim 40 günlük fakat çok gaz yaptı aptamil1 e gecicem mamayi değiştirirken sknti oluyor mu
Kabızlık ve gaz problemi ile karsilasirmiyim?
Değişiklikle manaları karistir var doyorlar bir müddet ama ben karistirarak vermek istemiyorum