zeliihaaa o dönemde gaz da sıkıştırdığı için çok zorlanırlar, anne sütü alan bebek 10 gun de kaka yapmaya bilir normal diyorlar (eğer yapınca kakası sert değilse), benim bebeğim de çok zorlanırdı, ıkınırdı ben bazen destek verirdim hafif ayaklarını karnına doğru bastırırdım, poposuna pat pat yapardım, kızarması tehlikeli değil, eğer bebek morarirsa o zaman korkmak gerek diye biliyorum