Çevredeki insanlar bebek tombul değilse ay çok zayıf bebek diye düşünüyorlar zaten, ne dersen de yine de aklında sütun yetmiyor,bak sütun yaramıyor, bebek zayıf diye ya dusunurler ya da soylerler, bazen ne kadar umursamasa da insan anne sütü alan diğer bebekleri daha kilolu görünce hafiften üzülüyor, acaba benimki niye öyle değil diye, ama bebeğimiz mutluysa ,huzurluysa, zihinsel gelişimi yolundaysa varsın tombik olmasın, her bebek aynı olmaz ki, onlar bizim canlarımız, mutluluk sebebimiz, saglikliysa bize yeter,🥰