Kızlar bebeğim 5 aylık 9 günlük. Uykusu iyi çok şükür gece 1-2 kere kalkıyor. Emerek uyuyor. Sorum şu, uykusu güzel de olsa emerek uyuduğu için uyku eğitimi vermeli miyim sizce? İlerde emerek uyuduğu için çok kalkar mı gece acaba? Yoksa şimdi hiç bozmayıp uykusu bozulunca mı eğitim vereyim? Gerçi büyüdükçe de zor oluyormuş vermek ne yapsam?